Thursday, September 10, 2009

on9 sampai mata sembab..

tadi aku terjaga sebab abang radz call tanya ttg bag dia. aku igt da pagi n dah lambat nak g jumpa sir fik, rupa nye baru jam 11. aku terus buat keje aku sebagai SU, besa la menaip jer, harap jgn sampai aku dpt penyakit arthritis jer. kali ni memang aku cukup begang, pndrve masok air. maksd aku kena serangan virus. ni mst dr lptp adik. hampeh toi... maka terpaksa la aku menaip 20 surat mlm td. penat woo.. dengan ati yg kecewa sbb aku da siapkan sume keje aku awal2, spa kenal aku tau la, aku xska keje last minute. alhamdulillah dgn berkar kesabaran aku, siap juga, moga sir fik trima dgn hati yg riang esok.

pastu, aku n roomate aku on9 sampai pagi, tapi aku tido lek jam 4pg, sbb aku mana leh tak tido. tido tuh teman sejati dlm hidup aku. dia lah yg mampu menenangkan jiwa aku bile aku resah. dia jela yg setia mendengar tangisan aku setiap malam. hurmmm.....

tapi tak tido seharian nie perkara besa bg aku. cuma skunk aku maleh nak jadi keluang, mlm berjga siang tido, sbb siang ari skunk ni aku byk program. koje koje koje... bosan...

No comments:

Post a Comment