Thursday, September 10, 2009

Exzidente..

hari nie lepas kelas tmt dgn ma'am, aku kaunseling dgn dia. aku luah suma pasal kwn2 aku pd dia sbb dah tiada siapa lagi yg aku percaya kat sini. memang menangis aku cerita ttg fatin. kenapa la dia brubah mcm tu? apa salah aku entah... ma'am bg respond yg amat aku suka, dia bg pandangan dia dan nasihat pada aku. tapi aku rasa ma'am masih samar-samar ttg isi dairy aku tu. haruskah aku teruskan sesi kaunseling tu? aku memang ada rasa lega selepas tu, tapi aku juga risaw nnt ma'am asik tgk aku jer sepanjang kelas beliau. aku ni bkn nya pandai mcm eja. berserah jela. bak kata beliau, positive thinking. ok.

petang tuh kelas teory basketball, tiba2 dpt tau hamdan n el xcdent. adk minta tlong ntar dia g kangar, aku pun tolong dgn ati ikhlas(insya'ALLAH). maka tertinggal lah kelas softball ptg tu. balik tu, berbuka di stor FSR, kapten blanja, memang bez. kapten amri mmg terbaik ar...

call mama, citer ttg xcdent tu, mama da risaw. call opah, sbb yong bg msg sedey lak kan:
'slm.,hanya renungan.opah kita dh
tua,dh 80 thn.dah uzur sgt.thn dpn
lum tentu ada lg.apa kata sblm
tlewat layangkan kad ucapan @
cal tanya kabo.dia rindu cucu2nya.
sbg cucu sulung yong sj nk
ingatkan adik2.dia selalu sebut
nama,xda yg ttinggal 21 org..'

mmg sentap gak..


No comments:

Post a Comment