Wednesday, September 9, 2009

SRV aku kat arau...

petang nie aku kacau sangat, dengan ma'am azzura merajuk dengan perangai dak2 kelas, abeh kelas petang td aku teros gi ronda kangar, memang chantik giler permandangan kat sawah padi, tenang jiwa raga aku (kejap la). dok sedap ronda tiba stop kat depan umah cine kat tmn bukit kaya, memang orang-orang kaya jer dok situ, tapi besa la, kat malaysia ni klau kaya mesti la orang cine jer...

pastu pegi la bazaar ramadan kangar, sbb teringin sgt nk mkn roti john, nmpk sedap ari tuh. balik u teros pegi sportcomp, sampai2 jer tros mira ajk pg cc laa, photostat laa, geram pun ada, igt aku kuli drebar dia, da la berat mcm anak gajah, klu bwk dia mst minyak cpt kering, tayar lembik. giler berat toi minah nie.

malam tuh, kelas peda, mmg aku ngantok sgt, abeh jer kelas terus g tgk dak group b fitness test. din sememang nye dodo posing mcm tuh kat dpn aku. tp tak tergugat pown. mampos ko la..


din yang DODO! punggung BUSUK!



balik malam tuh yang bez, sakat zatty,along,opie n emie.. memang pucat muke depa... hahahaa.. nak tau aku watpe pg baca kat page dead is only the beginning.. pastuh singgah dining laki, ntah mimpi apa asrul nak blanja aku mkn, apa lagi..tp aku mintak benjo jew... hahahahaa...

tq asrul..ko memang terbaik ar..

No comments:

Post a Comment