Friday, October 2, 2009

xoxoxo..yang indah...

hati aku riang malam ini walau di sewaktu ketika petang tadi aku menitis air mata lagi kerna dia. hari aku bagai terbit mentari yang indah seindah bulan pernama malam ini. walau pada tika saat sebelum aku mengorak langkah itu, aku memang cukup berasa kecewa dengan apa yang terjadi pada kami. diam seribu makna di sebalik kesibukkan masing-masing setelah penat meraikan hari bahgia seminggu syawal yang lepas. namun dia menaikkan semula senyuman di bibir aku. sungguh aku merindui dia dan waktu-waktu kami dahulu. aku sering menadah tangan pada yang maha Esa agar kami di kurniakan semula detik-detik indah dulu walau untuk seketika waktu yang singkat. akan aku paterikan saat itu sehingga aku di hujung nyawa.

terima kasih..

No comments:

Post a Comment