Thursday, December 31, 2009

NEW YEAR!!

aku tahu hari ni tahun baru 2010, no yg ong, gandaan no genap. tapi aku tak de mud nk tulis apa2 sbb perkara tetap sama, manusia tetap sama, peperangan tetap tak akan berakhir, pergelutan kuasa dunia tetap berkecamuk. apa yg dikatakan baru?

azam? sume berazam, nak itu,nak ini, nak capai sana, nak rebut sini, tu sume duniawi. cuba berazam nak solat penuh 5waktu, khatam Quran sebulan sekali, kumpul duit pegi haji. alhamdulillah, kalau sume antara kite berazam macam tuh dan syukur jika dapat menunai kan nya dengan lengkap...

entah la..mmg aku xtau nak tulis apa..
aku doakan semoga pembaca blog ini, terima kasih tak terhingga sbb sudi meluang masa utk melawat blog2 aku.. moga hidup kite di masa mendatang lebih di berkati dan bersama lah kita membina ukhwah sejati dalam memperkukuh kan lagi organisasi umat islam..

No comments:

Post a Comment